Trip Cruncher

I en värld där den information vi behöver för vår resa är utspridd, ensidig och där resesajter mest visar vad de vil sälja, så behövs ett nytt sätt att planera sina resor.

Faktum är att resenären i genomsnitt besöker ca 38 webbsajter under 21 dagar för att hitta information om sitt resmål!

Detta har vår partner Cruncho och vi på Sisyfos Digital löst på ett helt nytt sätt, genom att samla den information du behöver på samma plats, och handplocka de rekommendationer som passar just dig och din resa.

Med hjälp av IBM Watson och vår egenutvecklade produkt tar vi reda på vad just du vill göra på din resa genom att två enkla frågor och en snabb titt i dina sociala medier.

Projektet var ett samarbete mellan med Cruncho, Sisyfos Digital, IBM och Vinnova, där vi på Sisyfos Digital har bidragit med expertkunskap och systemutveckling inom AI.

Mer information hittar trailern där vår utvecklingschef Robin Eriksson och Lionel Lassalle, vd på Cruncho berättar mer om projektet.